Nodaļas vadītāja vietnieks/-ce Finanšu pārvaldības departamenta Grāmatvedības nodaļā

Pieteikumu iesniegšanas termiņš

uz nenoteiktu laiku

Mēs piedāvājam:

  • darba vietu, kurā novērtēs Jūsu profesionālās zināšanas, spējas un ieguldījumu
  • iespēju nepārtraukti paaugstināt profesionālo kvalifikāciju
  • labus darba apstākļus, kvalificētus un atbalstošus kolēģus
  • uzsākot darbu – mentoru un jaunā darbinieka mācības
  • elastīgo darba laiku, sociālās garantijas, veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes laika, apmaksātu papildatvaļinājumu, bezmaksas autostāvvietu
  • darba vietu Āgenskalnā - Rīgā, Ernestīnes ielā 34
  • mēnešalgu (pirms nodokļu nomaksas) – 1907 euro (pārbaudes laikā), 2118 euro (pēc pārbaudes laika beigām)

Mēs sagaidām:

  • atbilstību likuma “Par valsts noslēpumu” 9. panta prasībām
  • augstāko izglītību ekonomikā vai vadības zinībās vai līdzvērtīgā nozarē
  • praktisko pieredzi gada pārskata sastādīšanā vairāk par trīs gadiem pēdējo piecu gadu laikā
  • labas teorētiskās un praktiskās grāmatvedības zināšanas
  • MS Office programmu pārzināšanu teicamā līmenī
  • zināšanas grāmatvedības un nodokļu likumdošanā
  • precizitāti, prasmi risināt problēmsituācijas, analītisku domāšanu, labas komunikācijas spējas
  • pieredzi darbā ar grāmatvedības programmu „RVS Horizon” uzskatīsim par priekšrocību
  • vēlams pieredzi valsts pārvaldes iestādē vai pašvaldībā
  • eID karti amata pienākumu veikšanai

Galvenie darba pienākumi:

  • nodrošināt atlīdzības grāmatvedības uzskaites kontroli
  • nodrošināt noliktavas un apgādes grāmatvedības uzskaites kontroli
  • veikt ilgtermiņa ieguldījumu uzskaiti
  • nodrošināt nodokļu deklarāciju sagatavošanu
  • nodrošināt mēnešu, ceturkšņu finanšu pārskatu sagatavošanu
  • piedalīties gada finanšu pārskata sagatavošanā
  • organizēt inventarizācijas un analizēt to rezultātus
  • nodrošināt grāmatvedības organizācijas dokumentu izstrādi un kontrolēt to realizācijas efektivitāti
  • sniegt konsultācijas grāmatvedības uzskaites jautājumos

Pieteikuma dokumentus - motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2024. gada 7. aprīlim (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt – Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV 1083 vai elektroniski uz e-pastu: atlase@vamoic.gov.lv . Tālrunis uzziņām 67301116.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus sludinājumā norādītos dokumentus. Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. pantu, Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs informē, ka:
1.    Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2.    iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs, kontaktinformācija: Ernestīnes iela 34, Rīga, LV-1083.

Papildu Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt Valsts militāro objektu un iepirkumu centra mājaslapā https://www.vamoic.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade