Materiāltehnisko līdzekļu departamenta Tirgus izpētes un plānošanas nodaļā pārvaldes referents/e

Pieteikumu iesniegšanas termiņš

Vispārējie darba pienākumi:

  • kontrolēt un kompetences ietvaros plānot Nacionālo bruņoto spēku nodrošinājumu ar materiāltehniskiem līdzekļiem (MTL)
  • apkopot un analizēt statistikas datus par apritē esošiem MTL, to nolietošanās termiņiem, aktuālajiem izmēriem, utml.
  • veikt MTL un pakalpojumu tirgus izpēti, izvēloties atbilstošāko tirgus pētīšanas metodi katrai MTL un pakalpojumu iegādei
  • sagatavot materiāltehnisko līdzekļu līgumu un pakalpojumu iepirkumu līgumu pilna cikla plānošanu
  • kontrolēt materiāltehnisko līdzekļu līgumu un pakalpojumu iepirkumu līgumu izpildi atbilstoši  laika un finanšu plānam un risināt ar to saistītās problēmas
  • veikt izvērtēšanu un sagatavot atskaites un ieteikumus nodaļas vadītājam par jautājumiem, kas saistīti ar materiāltehnisko līdzekļu tirgus izpēti un plānošanu
  • sagatavot normatīvo aktu projektus

Prasības kandidātiem:

  • augstākā izglītība, priekšrocības pretendentiem ar izglītību ekonomikas vai loģistikas jomā
  •  labas prasmes strādāt ar MS Office lietojumprogrammām un tīmekļa pārlūkprogrammām
  • loģiskā domāšana, precizitāte
  • labas komunikācijas prasmes
  • vēlamas labas angļu valodas (B līmenis) zināšanas
  • vēlama pieredze publisko iepirkumu vai loģistikas jomā
  • vēlama darba pieredze un zināšanas tirgus izpētes un/vai apgādes plānošanas jomā
  • pieredze dažādu normatīvo aktu izstrādē tiks uzskatīta par priekšrocību

Piedāvājam:

  • darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
  • sākotnējo atalgojumu (sākot no EUR 835 līdz EUR 1190 pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
  • labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
  • profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
  • pēc pārbaudes laika veselības apdrošināšanu

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2019.gada 15.novembrim (ieskaitot) sūtīt – Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV 1046 vai pa e-pastu: atlase@vamoic.gov.lv.  Tālrunis uzziņām 67300241
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus sludinājumā norādītos dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā. Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes 2016. gada 27. aprīļa Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. pantu informējam, ka:

  1. pretendenta pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
  2. personas datu pārzinis: “Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs”, reģ. Nr. 900092251803, adrese: Ernestīnes iela 34, Rīga, LV-1046, tālrunis: +371 67300220, e-pasts: vamoic@vamoic.gov.lv;
  3. datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6.panta 1.punkta b) un c) apakšpunkts;
  4. pretendenta dati tiks glabāti 6 mēnešus no to iesniegšanas brīža un tad tiks dzēsti;
  5. pretendenta iesniegtos personas datus apstrādās tikai konkursa ietvaros iesaistītie Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centra darbinieki;
  6. pretendentam ir tiesības pieprasīt piekļuvi saviem personas datiem, pieprasīt to labošanu vai dzēšanu, vai apstrādes ierobežošanu attiecībā uz sevi, vai tiesības iebilst pret apstrādi, tiesības uz datu pārnesamību, kā arī tiesības iesniegt sūdzību Datu valsts inspekcijā.