Loģistikas plānošanas departamenta Kvalitātes kontroles un procesu vadības nodaļas pārvaldes vecākais referents/e

Pieteikumu iesniegšanas termiņš

(viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Darba pienākumi:

  • nodrošināt iekšējo normatīvo aktu, kuri nosaka individuālā ekipējuma un pakalpojumu kvalitātes kontroles nodrošināšanas kārtību, izstrādi un aktualizēšanu;
  • izstrādāt kvalitātes kontroles plānus un veicināt to izpildi;
  • kontrolēt piegādāto materiāltehnisko līdzekļu un sniegto pakalpojumu kvalitāti;
  • nodrošināt ekspertu piesaistīšanu preču un pakalpojumu kvalitātes kontrolē un testēšanā;
  • koordinēt identificēto iestādes apgādes jomas procesu aprakstu izstrādi;
  • nodrošināt procesu analīzi un novērtējumu, t.sk. uzraugot to atbilstību normatīvajiem aktiem, iestādes nolikumam un citiem saistošiem dokumentiem;
  • informēt iestādes vadību par konstatētajiem būtiskajiem riskiem procesu kvalitatīvajos un kvantitatīvajos rādītājos, sniegt priekšlikumus par to iespējamības mazināšanu vai novēršanu.

Prasības kandidātiem:

  • akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība;
  • vismaz divu gadu pieredze kvalitātes kontroles un pocesu vadības jomā;
  • labas zināšanas un izpratne jautājumos, kas saistīti ar dokumentu pārvaldības procesu organizēšanu un pārvaldību;
  • izpratne par materiāltehnisko līdzekļu vai to materiālu testēšanu;
  • valsts valodas zināšanas (vismaz C līmenis 1.pakāpe);
  • angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī;
  • spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt, plānot savu darbu un strādāt komandā;
  • prasme analizēt un apstrādāt liela apjoma informāciju;
  • labas prasmes tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanā (MS Office, internets);
  • vēlamas labas zināšanas par standartiem un to pielietošanu.

Piedāvājam:

  • darbu valsts pārvaldes iestādē ar iespēju iegūt vētīgu, daudzpusīgu profesionālo pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas;
  • valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no EUR 940 līdz EUR 1287 pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas;
  • profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas;
  • labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu;
  • pēc pārbaudes laika veselības apdrošināšana;
  • darba vieta no 01.12.2020. Biksēres ielā 6, Rīga.

Pieteikuma dokumentus - motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2020. gada 31. oktobrim (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt – Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV 1046 vai pa e-pastu: atlase@vamoic.gov.lv Tālrunis uzziņām 67301116.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus sludinājumā norādītos dokumentus. Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs informē, ka:
1.    Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2.    iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs, kontaktinformācija: Ernestīnes iela 34, Rīga, LV-1046.
Papildu Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt Valsts militāro objektu un iepirkumu centra mājaslapā https://www.vamoic.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade