Eksperts/e Juridiskā un iepirkumu nodrošinājuma departamenta Infrastruktūras un apsaimniekošanas līgumu un iepirkumu nodaļā

Pieteikumu iesniegšanas termiņš

(uz nenoteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

  • darba vietu, kurā novērtēs Jūsu profesionālās zināšanas, spējas un ieguldījumu;
  • darbu valsts iestādē ar iespēju nepārtraukti paaugstināt profesionālo kvalifikāciju;
  • labus darba apstākļus, kvalificētus un atbalstošus kolēģus;
  • uzsākot darbu – mentoru un jaunā darbinieka mācības;
  • elastīgo darba laiku, sociālās garantijas, veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes laika, apmaksātu papildatvaļinājumu, bezmaksas autostāvvietu;
  • darba vietu Āgenskalnā - Rīgā, Ernestīnes ielā 34, Alūksnē, Lācplēša iela 1, Liepājā, Atmodas bulvārī 9;
  • stabilu atalgojumu (pirms nodokļu nomaksas) - 1577 euro (pārbaudes laikā), 1752 euro (pēc pārbaudes laika beigām).

Mēs sagaidām:

  • atbilstību likuma “Par valsts noslēpumu” 9. panta prasībām
  • augstāko izglītību;
  • profesionālo pieredzi publisko iepirkumu organizēšanā vismaz divi gadi pēdējo piecu gadu laikā;
  • labas zināšanas un izpratni jautājumos, kas saistīti ar infrastruktūras uzturēšanu un publisko iepirkumu organizēšanu;
  • prasmi profesionālās zināšanas pielietot praktiskajā darbā;
  • spēju noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu, strādāt komandā;
  • prasmi izteikt savu viedokli un argumentēt viedokli;
  • prasmi strādāt ar MS Office lietojumprogrammām un tīmekļa pārlūkprogrammām lietotāja līmenī;
  • eID karti amata pienākumu veikšanai.

Vispārējie darba pienākumi:

  • nodrošināt publisko iepirkumu procedūru norisi un dokumentēt iepirkumu gaitu atbilstoši normatīvajiem aktiem (sagatavot publikācijas, ziņojumus, nolikumus, uzaicinājumus, vēstules, protokolus u.c. dokumentus);
  • nodrošināt iepirkuma procedūru dokumentu izstrādi un to pilnveidi, tai skaitā administratīvo aktu juridisku noformēšanu (izņemot iepirkuma līgumu projektu un tehnisko specifikāciju) izstrādi, sniegt priekšlikumus attiecībā uz iepirkuma dokumentācijas izstrādi un uzlabošanu;
  • sekot līdzi publiskā iepirkuma attīstībai un piemērošanas praksei;
  • piedalīties iepirkumu komisiju darbā gan kā komisijas sekretāram, gan kā komisijas loceklim atbilstoši nodaļas kompetencei (būvniecība, nekustamā īpašuma apsaimniekošana u.c.).

Pieteikuma dokumentus - aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājas lapas www.vamoic.gov.lv sadaļā Vakances), motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2024. gada 8. maijam (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu – eksperts, sūtīt – Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV 1086 vai elektroniski uz e-pastu: atlase@vamoic.gov.lv . Tālrunis uzziņām 67301116.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus sludinājumā norādītos dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā. Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. pantu, Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs informē, ka:
1)    Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2)    iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs, kontaktinformācija: Ernestīnes iela 34, Rīga, LV-1083.

Papildu Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt Valsts aizsardzības aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centra mājaslapā https://www.vamoic.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade

 

Dokumenti