Apsaimniekošanas departamenta Nekustamo īpašumu apsaimniekošanas nodaļas vadītāja valsts civildienesta ierēdņa amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Pieteikumu iesniegšanas termiņš

Vispārējie kandidāta amata pienākumi:

  • organizēt nekustamo īpašumu apsaimniekošanas nodaļas darbu
  • nodrošināt nekustamo īpašumu apsaimniekošanas plānu izstrādi
  • veikt apsaimniekošanas apgādes plānošanu, iegāžu plānošanu un uzraudzību
  • nodrošināt nekustamo īpašumu apsaimniekošanas jomas iepirkumu dokumentācijas sagatavošanu, t.sk. piedalīties apsaimniekošanas jomas iepirkumu komisijās
  • sniegt atbalstu reģionālo pārvalžu vadītājiem nekustamo īpašumu apsaimniekošanā
  • veikt nepieciešamā finansējuma plānošanu nekustamo īpašumu apsaimniekošanas nodrošināšanai
  • nodrošināt finanšu izlietojuma kontroli

Prasības kandidātiem:

  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
  • atbilstība likuma  “Par valsts noslēpumu” 9.panta prasībām
  • ekonomiskā vai juridiskā, vai augstākā izglītība inženierzinātnēs
  • pieredze vadītāja amatā vairāk par trīs gadiem, vēlama nekustamo īpašumu apsaimniekošanā
  • profesionālā darba pieredze apsaimniekošanas jomā vismaz trīs gadi
  • izpratne par nekustamo īpašumu apsaimniekošanu
  • zināšanas publisko iepirkumu jomā
  • spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
  • plānot un organizēt nodaļas darbu
  • izcilas komunikācijas prasmes
  • vēlama autovadītāja apliecība (B kategorija)

Piedāvājam:

  • darbu valsts pārvaldes iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
  • elastīgu darba laiku
  • darba vieta – Lielirbes iela 17A vai Ernestīnes iela 34, Rīga
  • valsts pārvaldē noteikto atalgojumu atkarībā no iepriekšējās darba pieredzes (sākot ar EUR 1253 līdz EUR 1647 pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
  • labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
  • profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
  • veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2020. gada 9. aprīlim (ieskaitot) ar norādi „ Nekustamo īpašumu apsaimniekošanas nodaļas vadītājs” sūtīt pa pastu Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV 1046, vai nosūtot uz e-pasta adresi: atlase@vamoic.gov.lv, tālrunis uzziņām 67301116 vai 26607547.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs informē, ka:
1. Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2. iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs, kontaktinformācija: Ernestīnes iela 34, Rīga, LV-1046.

Papildu Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centra tīmekļa vietnē https://www.vamoic.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade