Vecākais referents/e Apsaimniekošanas departamenta Īpašumu pārvaldības nodaļā

Pieteikumu iesniegšanas termiņš

(uz nenoteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

  • darba vietu, kurā novērtēs Jūsu profesionālās zināšanas, spējas un ieguldījumu;
  • iespēju nepārtraukti paaugstināt profesionālo kvalifikāciju;
  • labus darba apstākļus, kvalificētus un atbalstošus kolēģus;
  • uzsākot darbu – mentoru un jaunā darbinieka mācības;
  • elastīgo darba laiku, sociālās garantijas, veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes laika, apmaksātu papildatvaļinājumu, bezmaksas autostāvvietu;
  • darba vietu Āgenskalnā - Rīgā, Ernestīnes ielā 34;
  • stabilu atalgojumu (pirms nodokļu nomaksas) – 1324 euro (pārbaudes laikā), 1471 euro (pēc pārbaudes laika beigām).

Mēs sagaidām:

  • atbilstību likuma “Par valsts noslēpumu” 9. panta prasībām;
  • augstāko izglītību, vēlams ar nekustamo īpašumu pārvaldību un apsaimniekošanu saistītā jomā;
  • pieredzi darbā valsts pārvaldē un/vai pašvaldībā nekustamo īpašumu jomā vismaz trīs gadi;
  • zināšanas un prasmes darbā ar kadastra datiem un nekustamā īpašuma datiem nekustamā īpašuma jomā;
  • Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšanu nekustamo īpašumu jomā un prasmi normatīvajos aktos noteiktās prasības piemērot praksē;
  • analītisku domāšanu, orientāciju uz rezultātu sasniegšanu, spēju patstāvīgi organizēt, plānot savu darbu un strādāt komandā;
  • lieliskas komunikācijas prasmes;
  • prasmi lietot MS Office programmas, t. sk. teicamas MS Excel lietotāja prasmes, un biroja tehniku;
  • eID karti amata pienākumu veikšanai.

Galvenie darba pienākumi:

  • sagatavot nekustamo īpašumu nomas maksas un lietošanas maksas aprēķinus, atbilstoši normatīvo aktu regulējumam;
  • koordinēt ar nekustamā īpašuma pārņemšanu valsts īpašumā un nodošanu citām institūcijām saistītus jautājumus;
  • dokumentu sagatavošana un jautājumu koordinēšana, kas saistīta ar valsts nekustamā īpašuma iznomāšanu;
  • koordinēt jautājumus, kas saistīti ar valsts nekustamo īpašumu apsaimniekošanu;
  • piedalīteis iekšējo normatīvo aktu izstrādē nekustamo īpašumu pārvaldības jomā;
  • konsultēt Centra darbiniekus nekustamā īpašuma pārvaldības jautājumos.

Informējam, ka amata konkurss noritēs divās kārtās - pirmās kārtas laikā konkursa komisija izvērtēs iesniegtos dokumentus un pretendentu atbilstību prasībām. Uz atlases otro kārtu – interviju konkursa komisija aicinās tikai pirmās kārtas atlasi izturējušos pretendentus
Pieteikuma dokumentus - pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2024. gada 28. aprīlim (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt – Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV 1083 vai elektroniski uz e-pasta adresi: atlase@vamoic.gov.lv, tālrunis uzziņām 67301116.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus sludinājumā norādītos dokumentus.
Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. pantu, Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs informē, ka:
1.    Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2.    iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs, kontaktinformācija: Ernestīnes iela 34, Rīga, LV-1083.

Papildu Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centra mājaslapā https://www.vamoic.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade