Administratīvā departamenta Dokumentu pārvaldības nodaļā referents/e
(vakance uz nenoteiktu laiku)
Mēs piedāvājam:
- elastīgo darba laiku;
- bezmaksas autostāvvietu;
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu;
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas, piedaloties mācību programmās;
- sociālās garantijas;
- veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes laika;
- apmaksātu papildatvaļinājumu;
- uzsākot darbu, mentoru un jaunā darbinieka mācības;
- darba vietu Āgenskalnā - Rīgā, Ernestīnes ielā 34;
- stabilu atalgojumu (pirms nodokļu nomaksas) - 1097 euro (pārbaudes laikā), 1371 euro (pēc pārbaudes laika beigām).
Mēs sagaidām:
- vidējā vispārējā vai vidējā profesionālā izglītība;
- labas teorētiskās un praktiskās zināšanas jautājumos, kas saistīti ar lietvedības procesu pārvaldību;
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē un profesionālā pieredze atbilstošajā jomā ilgāka par gadu, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā;
- vēlama pieredze darbā ar dokumentu pārvaldības sistēmām DocLogix vai Namejs;
- vēlama pieredze darbā ar elektronisko dokumentu apriti;
- valsts valodas zināšanas (vismaz C līmenis 1.pakāpe) un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī;
- prasme strādāt ar MS Office lietojumprogrammām un tīmekļa pārlūkprogrammām lietotāja līmenī un prasme darbā izmantot biroja tehniku;
- precizitāte, prasme risināt problēmsituācijas, labas komunikācijas un sadarbības prasmes.
Galvenie darba pienākumi:
- veikt elektronisko dokumentu apstrādi un nodrošināt to apriti izmantojot dokumentu pārvaldības sistēmu DocLogix;
- saturiski uzturēt dokumentu pārvaldības sistēmu un ar to saistītās datu bāzes, kā arī kontrolēt ievadītās informācijas kvalitāti atbilstoši savai kompetencei;
- atbilstoši ārējiem normatīviem aktiem un iekšējo procedūru aprakstiem konsultēt citus iestādes struktūrvienību darbiniekus par dokumentu noformēšanu un citiem dokumentu pārvaldības jautājumiem;
- pārraudzīt uzticētos dokumentu pārvaldības procesus.
Pieteikuma dokumentus - motivācijas vēstuli, CV, aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapas www.vamoic.gov.lv sadaļā Vakances) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2025. gada 21. jūlijam (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt - Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1083 vai elektroniski uz e-pasta adresi: atlase@vamoic.gov.lv, tālrunis uzziņām 67301121.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus sludinājumā norādītos dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā. Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. pantu, Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs informē, ka:
1. Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2. iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs, kontaktinformācija: Ernestīnes iela 34, Rīga, LV-1046.
Papildu Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt Valsts militāro objektu un iepirkumu centra mājaslapā https://www.vamoic.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade