Apsaimniekošanas departamenta vadītājs uz nenoteiktu laiku

Pieteikumu iesniegšanas termiņš

Vispārējie amata pienākumi:

  • vadīt, plānot, organizēt, koordinēt un pilnveidot departamenta darbu, noteikt uzdevumus un kontrolēt to izpildi
  • nodrošināt pastāvīgu sadarbību ar Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centra (turpmāk – Centrs) struktūrvienībām un to amatpersonām, kā arī Aizsardzības ministrijas (AM), Nacionālo bruņoto spēku (NBS) un citu AM padotībā esošo iestāžu amatpersonām Departamenta kompetences ietvaros
  • sadarboties un nodrošināt atbalstu Sabiedrotajiem spēkiem, kopīgi risināt jautājumus par infrastruktūras izveidi, uzturēšanu un labiekārtošanu
  • koordinēt un kontrolēt Centra apsaimniekošanā esošo objektu pārvaldīšanai un apsaimniekošanai nepieciešamo resursu plānošanu, pamatojoties uz noteiktajām stratēģiskajām prioritātēm

Prasības kandidātiem:

  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
  • atbilstība likumam “Par valsts noslēpumu” 9.panata prasībām
  • nepieciešama nozarei atbilstoša augstākā izglītība inženierzinātnēs, vadībā vai ekonomikā
  • pieredze vadītāja amatā vairāk par pieciem gadiem
  • pieredze apsaimniekošanas struktūras, kas nodrošina nekustamo īpašumu pārvaldību, tai skaitā attīstību, vadītāja amatā vairāk par trim gadiem
  • ļoti labas zināšanas un izpratne jautājumos, kas saistīti ar nekustamo īpašumu apsaimniekošanas, tās attīstības un resursu plānošanas jomu;
  • labas angļu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski
  • ļoti labas komunikācijas un saskarsmes prasmes
  • autovadītāja apliecība (B kategorijas)

Piedāvājam:

  • darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
  • valsts pārvaldē noteikto atalgojumu, atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam (sākot ar EUR 1458 līdz EUR 1917 pirms nodokļu nomaksas) mēnesī un sociālās garantijas
  • elastīgu darba laiku
  • profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
  • labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
  • pēc pārbaudes laika veselības apdrošināšana

Motivācijas vēstuli un CV un un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2019.gada 26.jūlijam (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt – Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV 1046 vai pa e-pastu:ilze.seflere@vamoic.gov.lv Tālrunis uzziņām 67301123; 67301121
Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus sludinājumā norādītos dokumentus. Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs informē, ka:

  1. Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
  2. iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs, kontaktinformācija: Ernestīnes iela 34, Rīga, LV-1046.

Papildu Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt Valsts militāro objektu un iepirkumu centra mājaslapā https://www.vamoic.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade