Administratīvā departamenta Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju procesu vadības nodaļas IT sistēmadministrators/e (vakance uz nenoteiktu laiku)

Pieteikumu iesniegšanas termiņš

Vispārējie darba pienākumi:

  • veikt Centra automatizētās dokumentu pārvaldības sistēmas “DocLogix” datu administrēšanu un apstrādi, sistēmu uzturēšanu un attīstību, sniegt atbalstu lietotājiem un veikt lietotāju apmācību
  • analizēt Centra informācijas sistēmu programmnodrošinājuma atbilstību Centra funkcijām un darba procedūrām, izstrādāt Centrā lietotā programmnodrošinājuma lietotāju instrukcijas
  • nodrošināt programmatūras iegādes īstenošanai nepieciešamās dokumentācijas (tehniskās specifikācijas) izstrādi un saskaņošanu atbilstoši normatīvajiem aktiem

Prasības kandidātiem:

  • akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar nozarei atbilstošām speciālajām studijām
  • vismaz divu gadu profesionālā pieredze informācijas sistēmu administrēšanā
  • pieredze vairāk par vienu gadu sistēmanalīzē un IT projektu izstrādē un ieviešanā
  • vēlama pieredze dokumentu pārvaldības automatizēto sistēmu ieviešanā, uzturēšanā un attīstībā, pieredze lietotāju apmācībā, MS Office 2016, Windows 10, u.c.) vairāk par gadu
  • ļoti labas zināšanas informācijas tehnoloģiju jomā un prasme pielietot tās praksē
  • zināšanas sistēmas dokumentācijas veidošanā un uzturēšanā
  • angļu valodas zināšanas B līmenī, tai skaitā IT profesionālā terminoloģija
  • vēlama pieredze datorsistēmas, operētājsistēmas un lietojumprogrammatūras instalēšanā un uzturēšanā
  • vēlama pieredze datorsistēmas diagnostikas un profilakses veikšanā
  • vēlama pieredze lokālo un attālināto lietotāju datortīklu administrēšanā
  • ļoti labas saskarsmes un komunikācijas prasmes
  • spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemot lēmumus
  • spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos ar augstu precizitāti

Piedāvājam:

  • darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
  • valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no EUR 940 līdz EUR 1287 pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
  • labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
  • profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapas www.vamoic.gov.lv sadaļā Vakances), motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2019. gada 30.decembrim (ieskaitot) sūtīt – Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV 1046 vai pa e-pastu: atlase@vamoic.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67300241.
 Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus sludinājumā norādītos dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā. Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs informē, ka:
1. Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2. iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs, kontaktinformācija: Ernestīnes iela 34, Rīga, LV-1046.
Papildu Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt Valsts militāro objektu un iepirkumu centra mājaslapā https://www.vamoic.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade